2014. április 9., szerda

Szafari kollekció 1.

Terveim szerint összeállítok egy szafari kollekciót ami négy féle szappant fog tartalmazni. Zsiráf, leopárd, zebra és tigris mintázatuk lesz. Az első kettő elkészült, egyik sem lett az igazi, még gyakorolnom kell a technikát. A zsiráffal (Giraffe Soap) kezdődött minden és a színezésre szánt kakaóval.
A kakaó alapból melegíti a masszát és mivel minden szappanomat CPOP eljárással készítek így a plusz 70-80c fok a sütőben nem tett jót neki. Összefolyt az egész, túlmelegedett és újra kellett öntenem, így lett belőle Browie Soap. :) Kicsit rusztikus lett az új külső, de nekem nagyon tetszik és a legjobb benne, hogy nem kell heteket várnom, hogy használhassam, akár azonnal ki is próbálhatom ha akarom. :)


Összetétel: szappanosított pálmazsír, kókuszolaj, extra szűz olívaolaj, napraforgóolaj, kakaópor, 100% tisztaságú cubai narancs illóolaj, kristály cukor a tetején.



Ezután gondoltam egy nagyot és jött a leopárd mintás szappan ami természetesen a Leopard Soap nevet kapta. Ezt sem volt egy nagy ördöngösség elkészíteni, de természetesen most is türelmetlen voltam, repült a sütőbe és kakaóval együtt úgy gondolták megint megtréfálnak. Sikerült is nekik, mert természetesen sokkal szebb volt előtte mint utána lett.
Lepopard Soap előtte:




...és egy közelebbi fotó:
Elég tetszetős lett elsőre, szerintem ügyesen megoldottam és büszke is voltam magamra, hogy a színeket is eltaláltam.:) Szóval olyan lett mint akartam egészen addig amíg nem tettem be a sütőbe. Természetesen ennek is melege lett és kicsit felbuborékosodott a teteje, de szerencsére nem kellett újraöntenem mint az előzőt.

Felszeletelés után ilyen lett:
Jól látszódnak a tetején az apró hólyagocskák, légbuborékok. Szerencsére ezek csak esztétikailag zavaróak, használata ugyanolyan szuper lesz mint a többié. Kellemes baba púder illatot kapott, amitől még élvezetesebb lesz vele tisztálkodni.

Összetétel:szappanosított pálmazsír, kókuszolaj, napraforgóolaj, extra szűz olívaolaj, aktív szén, kakaópor, illatolaj